Kansliet kan förhoppningsvis hjälpa dig med de flesta frågorna, eller slussa dig vidare till någon som kan svara.

För att komma i kontakt med oss är det bäst att skicka ett mejl till info@gbgscout.se

————-

Göteborgs scoutdistrikts kansli finns i Scouternas Hus.  Här arbetar vår verksamhetssamordnare Olla Lundkvist och vår kanslist Jakob Karlsson. I huset jobbar också personal från Västra kansliet, Scouterna.

När kansliet inte är bemannat används lokalerna även som möteslokal för distriktets funktionärer. Om du och din scoutkår vill låna huset för specifika arrangemang går det bra, alla medlemmar är välkomna att boka. Du kan läsa mer om detta här!

På kansliet finns också försäljning av scoutdräkten. Kollektionen innefattar t-shirt med lång och kort ärm, pikétröja och den klassiska scoutskjortan. Vi säljer även annat såsom muggar, halsdukar och alla olika sorts märken, som man kan köpa ett och ett. Betalar gör du med kort eller Swish, vi tar ej emot kontanter.

Öppettider kansli och Scoutshop

(OBS ändringar av öppettider kan ske med kort varsel, för att försäkra att någon finns på plats är ett hett tips att ringa kansliet innan ditt besök)

Tisdag 15-19
Onsdag 10-18
Torsdag 10-14
(Röda dagar stängt)
Kontakta oss om du vill komma andra tider så kan vi kanske lösa det!

Hitta till Scouternas Hus

E-post info@gbgscout.se